tel. GSM 604 667 986
serwis@enkomp.pl
telefony czynne w godz.: 10:00-19:00

Jeśli chcą Państwo przesłać sprzęt do naprawy:

  • Prosimy wypełnić formularz wysyłki sprzętu
  • Po wysłaniu formularza system wygeneruje elektroniczny dokument potwierdzający zlecenie
  • Elektroniczny dokument w formacie PDF zostanie przesłany na podany w formularzu e-mail
  • Można wysłać paczkę, prosimy bezpiecznie zapakować sprzęt i dorze zabezpieczyć przesyłkę
  • Na stronie internetowej można monitorować status zlecenia podając numer RMA
  • Po wykonaniu naprawy kontaktujemy się z Państwem
  • Wysyłamy naprawiony sprzęt

Formularz wysyłki sprzętu do serwisu

Poniższy regulamin obowiązuje wszystkie osoby, które przesyłają sprzęt wymieniony w ofercie usługowej lub inny w celu diagnozy i naprawy do firmy Enkomp Informatyka. Prosimy o zapoznanie się z poniższym regulaminem.

  1. Warunkiem przesłania sprzętu do firmy Enkomp Informatyka drogą pocztową lub kurierską jest poprawne wypełnienie danymi formularza przesyłki i otrzymanie zwrotnej wiadomości e-mail o potwierdzeniu przyjęcia zlecenia wraz z unikalnym numerem RMA.
  2. Nadawcę przesyłki identyfikujemy na podstawie wypełnionego i przesłanego formularza oraz dopisku SERWIS na przesyłce pod adresem naszej firmy.
  3. Odbieramy tylko opłacone przez nadawcę przesyłki. Nie odbieramy przesyłek za pobraniem bez uprzedniego uzgodnienia i potwierdzenia takiego uzgodnienia.
  4. Adres odbiorcy:
    Enkomp Informatyka
    ul.Pomorska 7/2
    43-300 Bielsko-Biała

    z dopiskiem SERWIS
  5. Prosimy o umieszczenie adresu nadawcy na przesyłce wg. zasad obowiązujących w firmie wysłkowej
  6. Termin naprawy przesyłanego sprzętu jest ustalany indywidualnie. Jeśli nie ustalono terminu naprawy, jest to czas zazwyczaj od 2 do 14 dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki.
  7. Jeśli po wysłaniu formularza rezygnują Państwo z wysyłki sprzętu do naszej firmy prosimy o poinformowaniu nas o tym fakcie telefonicznie lub drogą e-mail.
  8. Przesyłkę prosimy wysłać dopiero po otrzymaniu potwierdzenia zgłoszenia i nadania numeru RMA.
  9. Po diagnozie i naprawie odsyłamy sprzęt na wskazany adres lub zapraszamy po odbiór osobisty.
  10. Przesyłane dane służą jedynie do potwierdzenia, identyfikacji oraz zapoznania się ze statusem naprawy i nie są przetwarzane w jakikolwiek sposób przez firmę Enkomp Informatyka.

Proszę podać informacje o osobie wysyłającej sprzęt.

Imię i nazwisko nadawcy

Adres nadawcy

E-mail nadawcy

nr telefonu nadawcy

Proszę podać informacje o sprzęcie wysyłanym do naprawy

Proszę podać, do którego serwisu jest wysyłane urządzenie

Producent

Model

Numer seryjny (jest podawany zazwyczaj na spodzie obudowy)

Opis uszkodzenia

Dodatkowe elementy przesyłane wraz ze sprzetem. Np.: zasilacz, etui, ilość pamięci RAM itp...

Proszę podać informacje o firmie kurierskiej, którą przesyłany jest przedmiot

Poczta Polska
Inna firma kurierska

Wysyłając formularz akceptują Państwo regulamin dotyczący przesyłki sprzętu do naprawy.
Potwierdzenie jest automatycznie przesyłane na podany adres e-mail nadawcy.

CAPTCHA zmień kod z obrazka
Przed wysłaniem przepisz kod z obrazka

Działamy lokalnie na terenie województwa śląskiego oraz małopolskiego w min. miastach

Andrychów
Bielsko-Biała
Cieszyn
Czechowice-Dziedzice
Skoczów
Żywiec
Kęty
Ligota
Brzeszcze
Kozy
Kobiernice
Czaniec
Bujaków
Łodygowice
Pawłowice
Szczyrk
Wisła
Ustroń
Wilkowice
Brenna
Górki Wielkie
Węgierska Górka
Milówka
Bestwina
Wilamowice